۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۷۴۸۹۶۵

حادثه تروریستی کرمان، نشانه ترس و هراس دشمن از مکتب حاج قاسم سلیمانی است

حادثه تروریستی کرمان، نشانه ترس و هراس دشمن از مکتب حاج قاسم سلیمانی است
ستاد امر به معروف استان آذربایجان شرقی حادثه دلخراش تروریستی استان کرمان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی حمله تروریستی به مردم و کودکان بی گناه استان کرمان را به شدت محکوم کرد.

متن این پیام بشرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه دلخراش و تلخ انفجار تروریستی در مسیر گلزار کرمان که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن جمعی از هموطنان عزیز گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایران ایجاد کرد.

چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای در سالگرد ترور شهید سرافراز و بی بدیل جهان اسلام، سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با ایران اسلامی را دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی و درود به روان مطهر شهدای این حادثه، تاسف و همدردی خود را به همه بازماندگان ابراز می‌دارد و از درگاه خداوند منان برای ایشان، آرزوی تندرستی و شکیبایی دارد.

همین‌طور شفای عاجل و کامل مجروحان این واقعه را از درگاه خداوند متعال خواهان است.

برچسب ها: تبریز شهید محکوم
ارسال نظرات